Conditiile de asigurare calatorie in strainatate Mondial Assistance
Este important sa te asigurari ca alegi pachetul de asigurare care ti se potriveste.
Citeste conditiile de asigurare inainte de a-ti incheia polita de asigurare.
Mai jos vom detalia toate produsele: Asigurarea medicala de calatorie / Asigurarea Storno
Asigurarea Storno
In cazul Acoperirii pentru Anularea Calatoriei, protectia prin asigurare incepe o data cu incheierea contractului de asigurare (emiterea politei de asigurare) si se incheie o data cu inceperea calatoriei. Incheierea asigurarii si plata primei pentru pachetele de asigurare cu protectie in cazul anularii calatoriei trebuie sa se efectueze cu maxim 31 zile inainte de inceputul calatoriei.
In cazul in care rezervarea calatoriei se face cu mai putin de 30 de zile inainte de plecarea in calatorie, polita de asigurare se poate incheia in ziua achizitionarii pachetului turistic sau in maxim 3 zile de la data achizitionarii pachetului turistic.
Asigurarea medicala de calatorie te protejeaza financiar impotriva eventualelor costuri medicale de pe parcursul calatoriei tale in afara tarii. Cu asigurarea medicala de calatorie scapi de grija acestor costuri neprevazute, aceasta fiind preluata de Mondial Assistance.
Beneficiezi si de alte acoperiri cu asigurarea medicala de calatorie Mondial Assistance, precum asistenta de urgenta non-stop, asigurare de accident si asigurarea bagajelor.
Pentru informatii suplimentare sunati la 0724514592 / 0748148068 sau trimiteti e-mail pe adresa: colentina@paralela45experience.ro
ASIGURARI DE CALATORIE
Fie că pleci în vacanță sau într-o călătorie de business, ai nevoie de o asigurare de călătorie. Asigurați-vă călătoria pentru evenimentele neașteptate care pot apărea, cu asigurarea de călătorie Mondial Assistance.
RAPORTAREA UNEI DAUNE
Înregistrarea on-line a dosarelor de dauna ale ale clienților dumneavoastră – rapid, simplu și ușor.
Portalul nostru on-line este cel mai rapid și mai direct mod prin care clienții dumneavoastră pot transmite solicitările de rambursare. Înregistrarea dosarelor de daună prin intermediul portalului on-line ne facilitează procesarea mai rapidă a solicitarilor clienților dumneavoastră.
Cum funcționează portalul nostru on-line?
Accesați Administrare polițe în platforma AgentMax, selectați polița pe care se dorește înregistrarea Dosarului de daună și dați clic pe Prelucrare daună. Veți fi redirecționat automat către portalul nostru pentru înregistrarea Dosarului de daună.
Important!
Este necesar să completați toate câmpurile și să încărcați toate documentele solicitate pentru analizarea Dosarului de daună.
Clientul dumneavoastră dorește să înregistreze personal Dosarul de dauna?
Poate accesa link-ul My Assistance (my-assistance.com) urmând aceeași pasi simpli pentru înregistrare.
Este important să te asigurari că alegi pachetul de asigurare care ți se potrivește.
Citește condițiile de asigurare înainte de a-ți încheia polița de asigurare.
vezi mai mult
manager@paralela45experience.ro
rezervari@paralela45experience.ro
0724 514 592
rezervari1@paralela45experience.ro
0748 148 068
rezervari3@paralela45experience.ro
rezervari4@paralela45experience.ro
0741 401 309
rezervari5@paralela45experience.ro
0746 118 577
0742 401 309
rezervari2@paralela45experience.ro
0749 084 044
Suspendisse potenti. Sed faucibus tincidunt pharetra. Ut dictum ullamcorper ante, vel pretium urna vulputate sed.