ASUMAREA RESPONSABILITATII PENTRU REZERVARILE ONLINE FARA CONSULT DE SPECIALITATE
Orice rezervare efectuata pe site va fi considerata drept intentia Dumneavoastra de a achizitiona un anumit produs sau serviciu turistic de la Furnizor. Daca cererea Dumneavoastra va fi acceptata, veti primi un e-mail de confirmare de la Paralela 45 Experience si va intra in vigoare Contractul cu Clientul.
Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate. Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva. De aceea, fiecare tara are standarde diferite si nu se poate presupune ca un hotel de 3 stele dintr-o tara este echivalentul unui hotel de 3 stele dintr-o alta tara.
Este de recomandat dupa ce ati vazut un anumit serviciu turistic sa contactati un agent Paralela 45 Experience pentru consultanta in domeniu inainte de a face rezervarea pe site! Consultanta unui agent de turism este gratuita si poate preveni unele neplaceri survenite la fata locului!
Contactarea agentilor de turism PARALELA 45 Experience se poate face prin orice modalitate ( telefon, email, chat, etc) datele fiind pe site la sectiunea contact.
Rezervarea efectuata pe site si platita cu cardul sau prin alt mijloc de plata fara consultul unui Agent de Turism Paralela 45 Experience reprezinta acceptul Dumneavoastra referitor la canditiile de cazare, transport, masa, conditii contractuale, etc iar reclamatiile/sesizarile ulterioare sau de la fata locului nu vor fi luate in considerare!