Lun Mar Mie Joi Vin Sam Dum
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
cauta
30
cauta
31
cauta
Opal

Opal

la doar 50 de metri de plaja vezi hotelul pe harta
Localizare Hotelul Opal este situat in partea nordica a peninsulei Cap Aurora fiind amplasat pe faleza din statiune, la 50 de metri de plaja. Zona este pitoreasca, mai ales datorita reliefului spectaculos si a pozitionarii intre padurea Comorova si mare.  Distante - 5 km de centrul orasului Mangalia - 43 km de centrul orasului Constanta - 50 m de plaja Puncte de interes - Hipodromul de la Mangalia- Edificul Bizantin din Mangalia - Moscheea Esmahan din Mangalia - Muzeul de Istorie si Arheologie Mangalia - Muzeul Marinei Mangalia - Portul Turistic Mangalia Facilitati In cadrul complexului sunteti asteptati la Restaurantul Opal, cu meniu international si preparate delicioase servite intr-o atmosfera relaxanta atat in interior (360 locuri) cat si pe cele 2 terase cu vedere spre mare (120 locuri).  Turistii mai beneficiaza de coffee lounge, 4 sali de conferinta, teren de tenis (contra cost), parcare privata pazita (120 locuri), Wi-Fi in zonele publice ale hotelului, computer in lobby cu acces gratuit la internet si cu posibilitate de scanare sau copiere, curatatorie/spalatorie (contra cost), camera pentru pastrarea bagajelor, receptie 24/24, transfer de la/la aeroport/gara (contra cost). Facilitati copii - loc de joaca pentru copii Camere Hotelul are un total de 216 camere, dintre care 150 cu vedere la mare si 15 apartamente.                                                                                                                                                              Tipuri camera Camera dubla standard Toate spatiile noastre de cazare beneficiaza de aceleasi facilitati si au baie proprie cu dus sau cada. Camerele de la etajele superioare, cu doua paturi sau un pat matrimonial, sunt decorate in nuante placute de albastru, galben, maro, bej sau cires si ofera o priveliste panoramica deosebita spre mare sau spre gradina. Camerele de la etajele inferioare au un decor simplu dar futurist fiind proiectate de un designer renumit si sunt mobilate cu piese in nuante de zebrano. Special create pentru a gazdui orice oaspete, aceste camere va imbie la relaxare intr-un spatiu intim dupa o zi torida. Camera dubla superior Camerele de la etajele superioare, cu doua paturi sau un pat matrimonial, sunt decorate in nuante placute de albastru, galben, maro, bej sau cires si ofera o priveliste panoramica deosebita spre mare sau spre gradina. Camerele de la etajele inferioare au un decor simplu dar futurist fiind proiectate de un designer renumit si sunt mobilate cu piese in nuante de zebrano. Special create pentru a gazdui orice oaspete, aceste camere va imbie la relaxare intr-un spatiu intim dupa o zi torida. Apartament Pentru cei care prefera mai mult spatiu sau pentru familiile cu 2 copii va oferim posibilitatea cazarii intr-unul din cele 15 apartamente cu vedere spre mare. Fiecare apartament este format dintr-un living cu canapea, un dormitor cu pat matrimonial, baie, dressing room si doua balcoane. Dotari camera Toate spatiile de cazare beneficiaza de aceleasi facilitati si au baie proprie cu dus sau cada, balcon, TV, telefon, aer conditionat, minibar. Cazare. 1.Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta hotelului si depozitarea in camera sau pe balcoane a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente.  2. Spatiile de cazare din Hotel Opal au urmatoarele caracteristici: suprafata totala este de cca. 19mp ( incluzand baia si balconul ).  Baia dispune de cabina de dus , vas wc, chiuveta, oglinda , uscator de par, cosmetice. Camera este mochetata si dispune de perdele si draperie. Balconul are doua scaune de terasa sau doua taburete in camerele in care balconul este mai mic. In toate camerele sunt televizoare LED conectate la retea TV cablu, doua fotolii o masuta.  Amenajarea si dotarea camerei este luminoasa si colorata, asigurand confort si ambianta placuta. Dispune de sistem de conditionare a aerului pe principiul a doua sezoane, cald sau rece.  3. In camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip MINIBAR, specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele mini-bar nu sunt in masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea alimentelor pentru sugari si copii mici.  4. Administratia hotelului nu raspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar intampla disparitia acestora, in incinta hotelului sau perimetrul exterior al proprietatii.  5. Potrivit procedurilor de lucru ale Hotelului, repartizarea camerelor se poate face numai cu o seara inainte, sau chiar in dimineata intrarii clientilor, in functie de structura si numarul camerelor similare ce urmeaza a fie eliberate (check-out) in ziua respectiva.  6. Ora de incepere a zilei hoteliere check-in, este de la ora 18.00 si ora de eliberare a camerei check-out, categoric nu poate fi mai tarziu de ora 12.00.  Tarifele pentru eliberarea tarzie a camerei (late check-out) sunt:  - intre orele 12.00-15.00 - 30% din tariful de receptie;  - intre orele 15.00-18.00 - 50% din tariful de receptie;  - dupa orele 18.00 - 100% din tariful de receptie; Restaurant: Serviciile de masa platite in avans (micul dejun si demipensiune pranz) se servesc exclusiv in regim bufet in perioada de sezon estival (01.07 -02.09.2022 pentru mic dejun , pranz ), iar in extrasezon si sezoanele intermediare se poate organiza bufet numai cu conditia intrunirii numarului minim de 40 de persoane inscrise la acest tip de masa. In cazul in care numarul minim de participanti pentru bufet nu este intrunit mesele se servesc la farfuriesau in regim a la carte, insa strict in limita bugetului alocat . Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se permite introducerea si consumul in spatiile publice ale hotelului, terase, bar, restaurant, a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Managementul isi rezerva dreptul de a solicita persoanelor aflate in aceasta ipostaza sa paraseasca de indata aceste spatii. Servirea meselor in regim bufet platite in avans se face numai intre anumite ore; conform orarului afisat la receptie.Principiul bufetului este acela al consumului fara restrictii de structura sau cantitate a preparatelor, insa exclusiv pe durata alocata si exclusiv in spatiul alocat. Pe durata sejurului, la mesele tip bufet, inclusiv micul dejun, nu este permisa scoaterea preparatelor sau bauturilor din perimetrul spatiilor alocate servirii mesei. Pentru cazurile exceptionale medicale se adreseaza sefului de sala. Accesul in restaurant in vederea servirii meselor in regim bufet (micul dejun si pranz) se face in baza BRATARILOR de masa primite de la receptia hotelului si a listelor nominale, prin verificarea numelui si numarului camerei ocupate.  Suplimentul de demipensiune se comercializeaza conform numarului total de persoane (inclusiv copii) ocupante ale camerei. Nu se accepta vanzarea partiala din total numar ocupanti camera. Pentru copii sunt reduceri aplicabile in functie de varsta. Lenjeria, prosoapele sunt dedicati exclusiv utilizarii in camera. Se interzice categoric scoaterea acestora din camera pentru utilizare pe plaja. Hotelul nu asigura prosoape pentru accesul la plaja. Parcarea gratuita a autoturismelor persoanelor cazate in hotel se poate face numai in spatiul special dedicat in limita celor 120 locuri disponibile. Accesul este controlat si se acorda pe principiul primul venit - primul servit, potrivit locurilor libere.Nu pot fi rezervate locuri de parcare la receptie sau la personalul de paza.  La iesirea din parcarea hotelului, oricand pe durata sejurului, locul de parcare nu poate fi retinut, la intoarcere accesul fiind posibil numai daca mai sunt locuri inca libere. Conexiunea internet wireless este disponibila GRATUIT in camere si in toate spatiile publice ale proprietatii, inclusiv holuri, terase. Fiind o facilitate acordata gratuit, cu anumite limite tehnice, nu poate fi garantata viteza si constanta conexiunii in perioadele de maximasolicitare. Politica animale de companie: Accesul in incinta complexului, cu orice fel de animal de companie (papagal, iepure, pisica, broasca testoasa, caine si s.a.) presupune achitarea ,,Taxei pentru animal de companie, conform tarifelor afisate. Orice paguba produsa de animalul de companie, cade in sarcina apartinatorului. Cainii, chiar daca sunt de talie mica sau medie, trebuie sa aiba lesa pe suprafata propietatii, si nu pot fi lasati liberi. In perioada servirii meselor, nu este permis accesul animalelor de companie in incinta restaurantului.  Politica Mini-bar:  Camerele Hotelului Opal sunt dotate cu Mini-baruri. Acestea nu sunt frigidere sau mini frigidere si temperatura de racire nu este ca cea a unui frigider, ele sunt destinate exclusiv pastrarii de apa, bauturi racoritoare si bauturi alcoolice de mici dimensiuni. Supraincarcarea acestora cu alimente si alte produse perisabile determina nu numai defectarea utilajului, si va si pune sanatatea in pericol, prin consumul produselor astfel pastrate. De anul acesta Consiliul Municipal Mangalia a introdustaxa de statiune care este 5 lei/pesoana/zi .   Avem rugamintea sa informati turistii(si turistii care audeja o rezervare) despre aceasta taxa suplimentara care va fiachitata la receptia hotelului in ziua cazarii.
CAZARE
de la
EUR3468EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Opal by the Sea

Opal by the Sea

la 50 m de plaja vezi hotelul pe harta
Localizare: Hotelul ,,Opal' este situat in partea nordica a peninsulei Cap Aurora, fiind amplasat pe faleza din statiune, la 50 de metri de plaja. Zona este pitoreasca, mai ales datorita reliefului spectaculos si a pozitionarii intre padurea Comorova si mare. Hotelurile din aceasta zona sunt inconjutare de spatii verzi ce asigura in timpul verii un aer placut si racoros, de acestea beneficiind si Hotel Opal by the sea***. Cazare:    Spatiile de cazare au urmatoarele caracteristici: suprafata totala este de cca 19 mp (incluzand baia si balconul). Baia dispunde de cabina de dus, vas wc, chiuveta, oglinda, uscator de par, cosmetice. Camera este mochetata si dispune de perdele si draperie. Balconul are doua scaune de terasa sau doua taburete in camerele in care balconul este mai mic. In toate camerele sunt televizoarele LED conectate la retea TV cablu, doua fotolii si o masuta. Amenajarea si dotarea camerei este luminoasa si colorata, asigurand confort si ambianta placuta. Dispune de sistem de conditionare a aerului pe principiul a doua sezoane, cald sau rece. In camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip minibar, specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele minibar nu sunt in masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura patrarea alimentelor pentru sugari si copii mici. Camerele hotelului sunt dotate cu mini baruri. Acestea nu sunt frigidere sau mini frigidere si temperatura de racire nu este ca cea a unui frigider, ele sunt destinate exclusiv pastrarii de apa, bauturi racoritoare si bauturi alcoolice de mici dimensiuni. Supraincarcarea acestora cu alimente si alte produse perisabile determina nu numai defectarea utilajului, si va si pune sanatatea in pericol, prin consumul produselor astfel pastrate. Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta hotelului si depozitarea in camera sau pe balcoane a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/ incalzit in camerele de hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente. Administratia hotelului nu raspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar intampla disparitia acestora, in incinta hotelului sau perimetrul exterior al proprietatii.  Potrivit procedurilor de lucru ale hotelului, repartizarea camerelor se poate face numai cu o seara inainte, sau chiar in dimineata intrarii clientilor, in functie de structura si numarul camerelor similare ce urmeaza sa fie eliberate (check-out) in ziua respectiva. Ora de incepere a zilei hoteliere 'check-in', este de la ora 18.00 si ora de eliberare a camerei 'check-out', categoric nu poate fi mai tarziu de ora 12.00. Sunt fara acoperire  si numai pe raspunderea agentiei de turism acele promisiuni facute clientilor privind posibilitatea de preluare a camerei mai devreme de ora 18.00, sau eliberarea mai tarziu de ora 12.00, sau ca vor avea camere alaturate de prieteni sau rude, sau ca vor primi camera la un anumit etaj/corp al hotelului.Avand in vedere timpul necesar pentru curatarea camerelor dupa sedere si ora de check-out (ora 12.00) cazarea turistilor sositi (check-in) se face incepand cu ora 16.00, atunci cand sunt camere disponibile. si cu ora 18.00 cand hotelul este incarcat. Decazarea (check-out) se face cel tarziu la ora 12.00, la pranz. Receptia are program de functionare non stop pe perioada sezonului estival, asadar nu trebuie sa va faceti probleme in legatura cu ora sosirii dumneavoastra la hotelul nostru. ' Late check-out' si 'Early check-in' se pot organiza contra cost, anuntand departamentul de rezervari sau receptia hotelului cu o zi in avans, in functie de disponibilitate. Restaurant:      Serviciile de masa platite in avans (micul dejun si demipensiunea pranz) se servesc exclusiv in regim bufet in perioada de sezon estival (01.07-02.09.2023 pentru mic dejun, pranz) iar in extrasezon si sezoanele intermediare se poate organiza bufet numai cu conditia intrunirii numarului minim de 40 de persoane inscrise la acest tip de masa. In cazul in care numarul minim de participanti pentru bufet nu este intrunit mesele se servesc 'la farfurie' sau in regim 'a la carte', insa strict in limita bugetului alocat.Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se permite introducerea si consumul in spatiile publice ale hotelului, terase, bar, restaurant, a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Managementul isi rezerva dreptul de a solicita persoanelor aflate in aceasta ipostaza sa paraseasca de indata aceste spatii. Servirea meselor in regim bufet platite in avans se face numai intre anumite ore, conform orarului afisat la receptie. Principiul bufetului este acela al consumului fara restrictii de structura sau cantitate a preparatelor, insa exclusiv pe durata alocata si exclusiv in spatiul alocat. Pe durata sejurului, la mesele tip bufet, inclusiv micul dejun, nu este permisa scoaterea preparatelor sau bauturilor din perimetrul spatiilor alocate servirii mesei. Pentru cazurile exceptionale medicale se adreseaza sefului de sala. Accesul in restaurant in vederea servirii meselor in regim bufet (micul dejun si pranz) se face in baja bratarilor de masa primite de la receptia hotelului si a listelor nominale, prin verificarea numelui si numarul camerei ocupate. Suplimentul de demipensiune se comercializeaza conform numarului total de persoane (inclusiv copii) ocupante ale camerei. Nu se accepta vanzarea partiala din total numar ocupanti camera. Pentru copii sunt reduceri aplicabile in functie de varsta. turi si servite de echipa noastra la cele mai inalte standarde. Purtarea bratarii la inchietura mainii pe durata sejurului este obligatorie. In perioada de varf de sezon, numarul de turisti la mesele mic dejun si pranz servite in regim bufet suedez depaseste 500 de persoane. Pentru siguranta dumneavoastra, va rugam sa respectati 'regulile casei'. Stimati turisti, pentru a evita aglomerarea spatiului de servire a mesei, va rugam sa va lasati bagajele de mana sau alte obiecte de plaja (sacose, rucsacuri mari, colace, jucarii de plaja, saltele), la intrarea din zona turchinetilor, unde am amenajat o zona dedicata acestui lucru. In scopul evitarii aglomerarii spatiului de servire  mesei si a contaminarii suprafetelor dezinfectate, va rugam sa nu intrati in incinta restaurantului cu carucioare. Spatiul interior de servire a mesei este prevazut cu baby seat. Va atragem atentia ca turchinetii nu permit accesul cu carucior, iar deteriorarea acestora poate cadea in raspunderea dvs.Micul dejun si pranzul se servesc in sistem bufet suedez. Din grija pentru sanatate si confortul dumneavoastra, pranzul se desfasoara pe serii, in functie de numarul etajului la care sunteti cazat (pentru a evita aglomerarea). Programul meselor il gasiti la receptie.Cina se poate servi in regim a la carte pe terasa. In acest sens, se poate achizitiona fisa cont, sau puteti plati contravaloarea mesei consumate direct la terasa, cu una din urmatoarele forme de plata: cash, credit sau room charge (situatie in care contravaloarea consumatiei va fi pusa pe camera in care sunteti cazat, iar turistul trebuie sa solicite si sa semneze bonul aferent). Programul il gasiti la receptie. Consumul de produse alimentare de la mic dejun si pranz este permis numai in intervalul orar stabilit, si numai in spatiile dedicate acestui serviciu. Este interzisa iesirea cu produse de la bufet, sustragerea acestora si consumarea lor in camerele de hotel sau in alte spatii publice. Conform normelor igienico-sanitare, consumul de produse alimentare in camera de hotel, holuri hotel si alte spatii neconforme, implica riscuri pentru sanatatea dumneavoastra si poate atrage daunatori. Conditii de comercializare si reduceri tarifare pentru familiile cu copii:  Tarifele pentru patul suplimentar:  - Pentru adultii insotiti de 2 copii, se achizitioneaz pat suplimentar, la costul de 60 lei/zi. - Patul suplimentar este optional pentru copii cu varsta de pana la 10 ani.  Pentru copii cu varsta peste 10 ani, se va achita pat suplimentar - 60 lei/zi.  Tarifele pentru serviciile de masa:   - Mic Dejun : 50 lei/persoana/zi;   - Pranz : 60 lei/persoan/zi.  Facilitti copii:  A. Mic dejun:  - Copii cu varste cuprinse intre 0 a 3 ani beneficiaz de gratuitate la masa;  - Copii cu varste cuprinse intre 4 a 12 ani achita 30 lei/zi;  - Copii cu varste peste 12 ani achita 50 lei/zi.  B. Pranz:  - Copii cu varste cuprinse intre 0 a 3 ani beneficiaz de gratuitate la masa;  - Copii cu varste cuprinse intre 4 a 12 ani achita 40 lei/zi;  - Copii cu varste peste 12 ani achita 60 lei/zi.  Alte info:      - lenjeria, prosoapele sunt dedicati exclusiv utilizarii in camera. Se interzice categoric scoaterea acestora din camera pentru utilizarea pe plaja. Hotelul nu asigura prosoape pentru accesul la plaja.  - parcarea gratuita a autoturismelor cazate in hotel se poate face numai in spatiul special dedicat in limita celor 120 locuri disponibile. Accesul este controlat si se acorda pe principiul 'primul venit- primul servit', potrivit locurilor libere. Nu pot fi rezervate locuri de parcare la receptie sau la personalul de la paza. La iesirea din parcarea hotelului, oricand pe durata sejurului, locul de parcare nu poate fi retinut, la intoarcere accesul fiind posibil numai daca mai sunt inca locuri libere. Agentilor de la paza le este strict interzis sa manevreze autoturisme sau sa pastreze cheile de contact ale celor parcate. Administratia hotelului nu are nici o responsabilitate privind eventualele pagube produs propriilor vehicule, sau altora, prin manevrarea sau parcarea neglijenta a acestora de catre proprietari. Recomandam sa se parchexe exclusiv in spatii si locuri clar marcate. Nu trebuie ignorate semnele specifice de circulatie. Parcarea neregulamentara determina asumarea de proprietar a amenzilor si a taxei de recuperare a vehiculului ridicat de organele abilitate.Ridicarea autoturismelor nu se reclama la receptia hotelului, ci se apeleaza 112. Parcarea este gratuita si o oferim in limita disponibilitatii! La check-in, solicitati tichetul de parcare; tichetul se va completa si se va afisa in bordul masinii, astfel incat sa fie vizibil din exterior. Va rugam sa nu parcati in zona de intrare in hotel, acest spatiu trebuie sa ramana liber pentru servicii de urgenta (Salvare, Pompieri). - conexiunea internet wirelles este disponibila GRATUIT in camere si in toate spatiile publice ale proprietatii, inclusiv holuri, terase. Fiind o facilitate acordata gratuit, cu anumite limite tehnice, nu poate fi garantata viteza si constanta conexiunii in perioadele de maxima solicitare.- membrii echipei operationale si ai managementului hotelului sunt permanent si deplin dedicati asigurarii celor mai bune servicii. De aici si aceasta rigoare a prezentarii contitiilor de comercializare si a regulilor interne de conduita, care sa nu lase loc interpretarilor. Fara indoiala, greseli pot fi facute de angajatii hotelului, iar exigenta si asteptarile unor oaspeti pot fi peste limitele fizice ale spatiilor si dotarilor hotelului, sau chiar si peste nivelul standardelor asumate de hotel. In absolut toate situatiile veti remarca o buna si corecta comunicare, bazata exclusiv pe onestitate si dorinta de a identifica o solutie de a rezolva eventualele nemultumiri, in limita posibilitatilor. Insa, intotdeauna di alogul trebuie purtat pornind de la premise corecte si bazat pe un real si deplin RESPECT RECIPROC.  - locatia funtioneaza dupa standarde de operare specifice industriei ospitalitatii, pentru o clasificare de 3*. Angajatii nostri depun toate diligentele pentru a va oferi servicii cat mai prietenoase. Va rugam ca in eventualitatea in care va confruntati cu diferite probleme in incinta complexului, sa va adresati receptiei si sa pastrati un comportament civilizat si un ton de comnicare normal, astfel incat sa nu deranjam ceilalti clienti. In caz contrar, complexul fiind o proprietate privata, isi rezerva dreptul de a selecta clientela. Personalul nostru va face tot ce este posibil pentru solutionarea eventualelor neplaceri. Sugestiile sunt bine venite pentru a imbunatati de la an la an experienta in locatie! - in incinta complexului au acces GRATUIT la Kids Club copii cu varste cuprinse intre 5 si 10 ani. Programul de functionare il gasiti la receptie. In lobby este situat spatiul Fun Room, un centru de distractii la care au acces contra cost (exceptie facand ofertele speciale cu acces inclus) copii cu varste peste 10 ani. Complexul va pune la dispozitie si servicii Teren Tenis. Tatifele le gasiti la receptie.  - pentru siguranta copiilor dumneavastra, dar si pentru a evita producerea de pagube proprietatii, aveti obligatia, conform legii sa va supravegheati copiii minori. Nu raspundem de siguranta copiilor dvs, in incinta si in cadrul proprietatii (inclusiv spatii exterioare, locuri de joaca). Producerea de pagube in incinta proprietatii sau pe suprafata proprietatii, conduce la suportarea contravalorii acestor pagube, pe masura daunelor solicitate de proprietate.  - in scopul pastrarii in siguranta a bunurilor dvs de valoare (bijuterii, sume mai mari de bani) va rugam sa le lasati in seiful hotelului. Va recomandam sa evitati pastrarea sumelor mari de bani lichizi in camera de hotel. - accesul in incinta complexului, cu orice fel de animal de companie (papagal, iepure, pisica, broasca testoasa, caine) prepupune achitarea 'Taxei pentru animal de companie', conform tarifelor. Orice paguba produsa de animalul de companie, cade in sarcina apartinatorului. Cainii, chiar daca sunt de talie mica sau medie, trebuie sa aibe lesa pe suprafata proprietatii, si nu pot fi lasati liberi. In perioada servirii meselor, nu este permis accesul animalelor de companie in incinta restaurantului. Incepand cu sezonul 2021  se va incasa la check-in taxa de statiune, in valoare de 5 lei/persoana/zi, conform HCL 283/23.12.2020
CAZARE
de la
EUR10325EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
MERA ONIX

MERA ONIX

Cap Aurora, Constanta
Mera Onix este situat in partea de sud a statiunii Jupiter, la 30 de metri de plaja. Mera Onix este evadarea perfecta, un loc ce pare desprins din revistele de calatorii si in acelasi timp accesibil celor care isi doresc un all inclusive. Mera Onix a devenit locul in care bucuria si relaxarea se impletesc armonios pentru crearea celor mai reusite experiente de vacanta, a unor pretioase trairi si emotii, a caror amintire ne dorim sa va incante pana la urmatoarea vizita. Mera Onix -Cap Aurora asigura peste 700 de locuri in cele 350 de spatii de cazare. Intr-un stil modern si elegant, cu accente marine, camerele sunt decorate in culori calde ce intregesc armonia si ofera intreg confortul si prospetimea necesare unei vacante cu adevarat relaxante. Piscine si plaja Piscina Infinity - dincolo de limite Cand spunem piscina Infinity spunem ultimele noutati in materie de design de piscine. Piscina cu margini infinite poate fi considerata o adevarata mare personala, iluzia optica fiind una incredibila! Aceasta are o suprafata o suprafata de 600 mp si un design modern. Hotelul dispune de o piscina creata special pentru toboganul acvatic cu 3 canale. Copiii se pot distra intr-o piscina special conceputa pentru ei, cu o adancime maxima de 50 cm. Aici se desfasoara pe parcursul zilei diverse programe: aqua gym, concursuri, spectacole si alte surprize. Plaja Mera Onix se afla la doar 30m, aceasta dispune de beach bar. Sosire si plecare Cazarea se efectueaza incepand cu ora 16.00, iar eliberarea camerelor se realizeaza pana cel tarziu la ora 12:00. La solicitarea clientilor si in functie de camerele disponibile, se poate depasi ora de eliberare a camerei cu cel mult 6 ore peste ora 12.00, contra cost (50% din tariful afisat la receptie). Depasirea cu mai mult de 6 ore se taxeaza 100% din tariful afisat la receptie. Bagajele pot fi pastrate la camera de bagaje timp de cel mult 24 de ore, fara plata. Cazarea se face pe baza unui act de identitate (carte identitate, pasaport, certificat de nastere in cazul copiilor) si a voucher-ului emis de agentie, insotit de prezenta anexa, semnata de AGENT si de catre turist. Alocarea camerelor se face in functie de disponibilitatea Resortului din ziua cazarii. Din acest motiv nu se poate garanta o camera pe un anumit etaj, cu o anumita pozitionare, camere alaturate sau situate intr-un anumit hotel. Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor, pe care Resortul incearca sa le onoreze in limita disponibilitatilor. Hotelul nu percepe taxa pentru parcare si nici nu retine locuri pentru turisti. Fumatul Fumatul este interzis in incinta hotelului, exceptand balcoanele camerelor si spatiile din hotel amenajate/dotate cu scrumiere. Turistii care nu respecta aceasta regula vor suporta rigorile legii nr. 15/2016 (amenda de la 100 lei la 500 lei). Animalele de companie Este interzis accesul cu animale de companie in incinta hotelului. Mera Onix are dreptul sa refuze cazarea clientilor insotiti de animale de companie sub sanctiunea anularii rezervarii si a platii unei penalitati, echivalentul a 50% din valoarea intregului sejur rezervat aceiasi sanctiune se aplica si in cazul in care se constata prezenta in hotel a animalelor sau pasarilor de companie dupa efectuarea cazarii. Obligatiile Turistului La Check in turistii vor primi bratara Mera Onix care trebuie purtata in mod obligatoriu pe toata durata sejurului. Accesul la serviciile din incinta proprietatii se va face numai in baza bratarii Mera. Pentru aceasta bratara turistii vor depune o garantie in valoare de 100 lei/bratara, garantie care va fi restituita la incheierea sejurului, la predarea bratarii. Program functionare Restaurant si Bar: Programul de functionare al Restaurantului Mera Onix: o micul dejun se serveste zilnic intre orele 7.00-09:30 o pranzul se serveste zilnic intre orele 12:30 -14:30 o gustarea se serveste zilnic intre orele 10:30 - 12:00; 16:00 - 18:30 o cina se serveste zilnic intre orele 19:00-21:00 Programul de entertainment de pe terasa Restaurantului Mera Onix se va desfasura zilnic intre orele 19:00 si 22:30. In incinta restaurantului, accesul este permis doar cu o tinuta decenta, fara obiecte si accesorii de plaja. Este interzisa parasirea restaurantului sau terasei cu alimente si/sau bauturi, vesela, tacamuri, etc. Minibarul este disponibil in toate camerele contra cost Restaurantul si barurile Cum experienta turistica de exceptie nu poate fi niciodata completa fara a integra si latura ei culinara, restaurantul Mera Onix, va ofera o gama diversificata de preparate, atat din bucataria traditionala romaneasca cat si din cea internationala, in regim All Inclusive. Maestrii laboratorului propriu de patiserie va vor delecta cu cele mai proaspete si gustoase produse.Barul all inclusive este situat pe terasa restaurantului, in apropierea piscinei. Kids Club Mera Onix a pregatit pentru cei mai mici oaspeti ai sai o serie de experiente incantatoare, punandu-le la dispozitie un spatiu destinat exclusiv lor, un loc de joaca in interior, unde se pot bucura de o multime de jocuri si activitati. Printre activitatile ce se desfasoara pe parcursul intregii zile, amintim: concursurile si competitiile, pictura, parada costumelor Descriere camere Camera dubla matrimoniala are o suprafata de aproximativ 15 mp, pat matrimonial (180/190 cm) sau doua paturi individuale ( 80/190 cm). Recomandare: Camera Dubla poate gazdui 2 adulti si 1 copil. Dotari: sistem de acces in camera pe baza de cartela/bratara, aer conditionat, TV LCD, telefon, seif, baie cu cabina de dus, uscator de par, cosmetice hoteliere, balcon, minibar contra cost. Apartamentul Junior Suite este compus din camera de zi, cu canapea extensibila si dormitor cu pat matrimonial, avand o suprafata de aproximativ 30 mp. Apartamentul dispune de o singura baie. Recomandare: Junior Suite este destinat cazarii a 2 adulti si 2 copii sau 3 adulti. Dotari: sistem de acces in camera pe baza de cartela/bratara, aer conditionat, TV LCD, telefon, seif, baie cu cabina de dus, uscator de par, cosmetice hoteliere, balcon, minibar contra cost. Camera family este compusa din doua dormitoare comunicante, ambele cu baie proprie si pat matrimonial (180/190 cm), avand o suprafata de aproximativ 24 mp. Recomandare: Camera Family poate gazdui pana la 4 adulti. Dotari: sistem de acces in camera pe baza de cartela/bratara, aer conditionat, TV LCD, telefon, seif, baie cu cabina de dus, uscator de par, cosmetice hoteliere, balcon, minibar contra cost. Apartamentul Junior Suite cu Jacuzzi este compus din camera de zi, cu canapea extensibila si dormitor cu pat matrimonial, avand o suprafata de aproximativ 30 mp. Apartamentul dispune de o singura baie. Apartamentul dispune de o terasa generoasa cu jacuzzi. Recomandare: Junior Suite este destinat cazarii a 2 adulti si 2 copii sau 3 adulti. Dotari: sistem de acces in camera pe baza de cartela/bratara, aer conditionat, TV LCD, telefon, seif, baie cu cabina de dus, uscator de par, cosmetice hoteliere, balcon, minibar contra cost. REDUCERI COPII - copii 0- 2.99 ani beneficiaza de reducere 100% la cazare si masa; La cerere, se poate oferi patut bebe tip tarc, in limita disponibilitatii; - copii 3- 6.99 ani in camera cu 2 adulti, beneficiaza de cazare gratuita si achita fiecare copil doar un supliment redus pentru all inclusive de 80 lei/ noapte - copii 7- 11.99 ani in camera cu 2 adulti, beneficiaza de cazare gratuita si achita fiecare copil doar un supliment redus pentru all inclusive de 110 lei/ noapte - copil 12 - 17.99 in camera dubla, se asigura pat suplimentar contra cost, la tariful de 80 lei/ zi, pentru masa aplicandu-se tariful integral de all inclusive 210 lei/ zi. - Patul suplimentar, la cerere 100 lei/zi.
CAZARE
de la
EUR13102EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii